Eksploracja jaskiniowa na Glinnej Górze w Jaworznie

Postprzez admin w 01 Paź 2007, 21:40

geolog napisał(a):tez w rejonie Jaworzna z chłopakami objeździlismy spory kawał natrafiając na różne obiekty z których zdecydowanie najciekawsza była sztolnia Marian no i ta Jęzor chyba VI którą nam przed nosem zasypali :(

czy one już są definitywnie niedostępne?
jaką miały długość bo nie pamiętam?
Image
Image
Awatar użytkownika
admin
Site Admin
 
Posty: 1500
Dołączenie: 07 Maj 2008, 08:42
Miejscowość: Klimontów

Postprzez luk w 02 Paź 2007, 06:44

Slawku: dziekujemy :)

Adminie: Jezor VI mozna odkopac, ale moze byc troche pracy. Nie wiem jak wyglada obecnie sytuacja na upadowej Jezor V ( nr nie jestem pewien ) przy Obwodnicy Wsch. GOP, jakies 300 od F.H. na Jezorze, musialbym sie tam wybrac jak zielenina opadnie cos
Inne obiekty wymagaja precyzyjnej lokalizacji wlotu wyrobiska

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
luk
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 190
Dołączenie: 28 Sie 2006, 21:51
Miejscowość: jaworzno

Postprzez geolog w 12 Paź 2007, 15:45

No Jęzor VI jest ciekawy -gdzies tu jest wątek na ten temat.
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Postprzez geolog w 17 Lis 2007, 21:13

Jak tam Jarku i Łukaszu z jaworzna penetrowaliscie
i eksplorowaliście szczeliny w Glinnej Górze.
Powinny być fajne wywiewy w śniegu ?
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Postprzez geolog w 03 Sty 2008, 00:45

No właśnie nie czekając na odpowiedź :lol:
przejeźdżając przez okolice Jelenia
zobaczyłem jak wygladaja wytopy -
śniegu było nie za duzo ale wyraźne były
wywiewy m.in. tam gdzie kopaliśmy.
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Postprzez luk w 03 Sty 2008, 07:37

Ostatni raz bylismy na Glinnej jeszcze przed opadami sniegu. Jaskinia modrzewiowa byla nieruszana od ost. akcji ( swiadczy o tym nienaruszenie konarów którymi nakrylismy wlot ). W innej dziurze Jarek znalazl slawetne pajaki ;) w ilosci szt. 1. Jak sie troche ociepli to moze wybiore sie na sasiednia góre Rudna poszukac wytopów. Pozdrawiam.
gg 5956166
Awatar użytkownika
luk
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 190
Dołączenie: 28 Sie 2006, 21:51
Miejscowość: jaworzno

Postprzez Mar w 03 Sty 2008, 18:01

luk ile ta jaskinia ma obecnie długości i głębokości?
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez geolog w 03 Sty 2008, 18:59

Jaskinia Modrzewiowa to juz chyba najwiekszy i najgłebszy obiekt w
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Postprzez luk w 03 Sty 2008, 20:52

Mar: Mysle ze Geolog bedzie wiedzial lepiej niz ja ;) wszak przebywal tam dluzej niz ja ;)
gg 5956166
Awatar użytkownika
luk
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 190
Dołączenie: 28 Sie 2006, 21:51
Miejscowość: jaworzno

Postprzez geolog w 03 Sty 2008, 21:03

Na razie trwa eksploracja obiektu -
Mar zapraszam jak znajdziesz czas
na zwiedzenie i pomoc w eksploracji jaskini.
Z otworu teraz dymi jak z elektrowni Jaworzno
co sugeruje mozliwość bardzo dużej jaskini. :lol:
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Postprzez Mar w 04 Sty 2008, 18:08

Dzięki za zaproszenie dogadamy się.
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez Mar w 06 Sty 2008, 09:24

Czy w tej Jaskini ktoś widział nietoperze? I czy liczone już kiedyś były?
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez geolog w 25 Lut 2008, 14:03

Ja osobiście nie widziałem
choć warunki są na to,
ale pewnie sie domyslają
że chcemy tu eksplorować
stąd ich nie ma :lol:
geolog
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 979
Dołączenie: 30 Kwi 2006, 21:24

Poprzednia

Powróć do Kopalnie, sztolnie, bunkry, lochy...

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron