Niewiedzialem gdzie psiac a wiec pisze tutaj : OPUSZCZONE

Niewiedzialem gdzie psiac a wiec pisze tutaj : OPUSZCZONE

Postprzez tomcio89 w 06 Cze 2006, 13:15

witam wszsytkich
znacie jakies opuszczone miejsca typu fabryki zaklady pracy te male i te ogromne ?? za info dziekuje jesli ktos ma moze fotki wzucac a ja z gory dziekuje :D
POZDRAWIAM
TOMCIO89
tomcio89
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 39
Dołączenie: 03 Maj 2006, 22:21
Miejscowość: Tarnowskie Gory

Postprzez Mar w 06 Cze 2006, 15:54

Np. opuszczona ogromna cementownia w niezłym stanie koło Będzina w Grodźcu.
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez Pinus w 06 Cze 2006, 16:23

A wiec
Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce
1. Cegielnia
Image

Image

Image

2.Należy też wspomnieć o dużym zakładzie chemicznym STREM w Strzemieszycach
niestety fotek nie ma - ale tutaj sa mapy
http://www.dabrowa.pl/dg_zaklady_inne_strem.htm

3. No i taki obiekcik w okolicach M1

Image

Image

Image

Image
Pinus
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 481
Dołączenie: 25 Sty 2006, 13:19
Miejscowość: Zagórze/ Bukowno

Postprzez tomcio89 w 06 Cze 2006, 17:47

co to ten drugi obiekt?? fajne fotki dzieki Pinus
POZDRAWIAM
TOMCIO89
tomcio89
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 39
Dołączenie: 03 Maj 2006, 22:21
Miejscowość: Tarnowskie Gory

Postprzez Pinus w 06 Cze 2006, 18:50

Ostani obiekt - to nie wiem co to jest - jest to jakis zakłąd niedaleko M1 w Czeladzi. Podobał mi sie zbiornik z wodą:)


A teraz fotki ze Stremu

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


A swoją droga jeastem ciekaw po co ci male zakłady?

Teren Stremu jest bardzo ciekawy. Aż sie prosi by zrobić coś w stylu toru do PINTBALA może coś w stylu miejskiego miasteczka linowego.
Ale znajac władze lepiej zburzyć niz komuś puscic za niewielka cene

A na koniec jeszcze link do strony z takimi miejscami - jest tam ta Cementownia o której pisał Mar

http://www.opuszczone.com/
Pinus
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 481
Dołączenie: 25 Sty 2006, 13:19
Miejscowość: Zagórze/ Bukowno

Postprzez jck123 w 06 Cze 2006, 23:36

Planujemy z Tomciem89 wycieczkę po tych opuszczonych obiektach. Odbyłaby się ona 24 czerwca (sobota). Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam.


pozdro
jck

http://www.jacek.tk
jck123
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 90
Dołączenie: 29 Mar 2006, 12:54
Miejscowość: Sosnowiec

Postprzez tomcio89 w 06 Cze 2006, 23:41

JAcku ja jestem bardz chetny tzn ja jestem takim ex organizatorem i apraszam wszystkich do wziecia udzialu w tej eskapadzie . Bedzie to ladna wycieczka i beda tez ladne wspomnienia bo za pare lat moze juz tych obiektow nie byc a wiec trzeba je zwiedzic . Zapraszam wszystkich chetnych . Prosze pisac tutaj na forum lub jak chceci to na PW lub na meila do mnie lub do JCK123
POZDRAWIAM
TOMCIO89
tomcio89
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 39
Dołączenie: 03 Maj 2006, 22:21
Miejscowość: Tarnowskie Gory

Postprzez Mar w 07 Cze 2006, 15:37

Te fotki przy M1 w Czeladzi to chyba ruiny starej kopalni....
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez Pinus w 08 Cze 2006, 09:05

Chyba masz rację. Na starej mapie jest zaznaczone że tam jest szyb. Na nowej mapie wskazywałyby na to nazwy ulic " Szyb" i "3 Szyb"
Pinus
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 481
Dołączenie: 25 Sty 2006, 13:19
Miejscowość: Zagórze/ Bukowno

Postprzez MKZ w 14 Cze 2006, 07:50

faktycznie Grodziec jest godny polecenia. Warto zajrzeć na stronę ZTFu (Zagłębiowskie Towarzystwo Fotograficzne) odbyli już dwa plenery w Grodźcu i ciekawe fotki mają na stronce.

a jeśli chodzi o ustalanie wycieczek po tego typu obiektach to polecam stronę www.opuszczone.com

warto odwiedzić (coś jeszcze zostało) dawną Hute Utemana (Wilhelmina- między Szopienicami a Mysłowicami), Hutę Kościuszko.
Awatar użytkownika
MKZ
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 108
Dołączenie: 31 Maj 2006, 08:47
Miejscowość: Miejski Konserwator Zabytków

Postprzez MKZ w 14 Cze 2006, 07:56

aha strona ZTFu: www.ztf.prv.pl
Awatar użytkownika
MKZ
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 108
Dołączenie: 31 Maj 2006, 08:47
Miejscowość: Miejski Konserwator Zabytków

Postprzez Mar w 14 Cze 2006, 18:27

Tak Grodziecka Cementownia to nieziemski obiekt...
Mar
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 969
Dołączenie: 30 Sty 2006, 22:08
Miejscowość: Będzin

Postprzez admin w 15 Cze 2006, 00:33

polecam też dawne KWK Saturn i Paryż-zostało z nich trochę więcej niż z KWK Klimontów. Jeśli ktoś jeszcze nie był to warto zobaczyć co jeszcze pozostało w Maczkach.
Awatar użytkownika
admin
Site Admin
 
Posty: 1500
Dołączenie: 07 Maj 2008, 08:42
Miejscowość: Klimontów

Postprzez tomcio89 w 23 Cze 2006, 22:56

witam wszystkich
pisze troszke pozno ale moze ktos sie pokusi jutro z Jck jedziemy do miejsc ktore opisywalismy tutaj na forum a wiec jesli ktos chce sie zabrac to prosze o kontakt tutaj lub pod nr tel :511663062 mozna dzwonic od 8 rana do okolo 14 ja podam przez telefon lub tutaj info jesli ktos chce jechac napize gdzie co i jak
POZDRAWIAM
TOMCIO89
tomcio89
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 39
Dołączenie: 03 Maj 2006, 22:21
Miejscowość: Tarnowskie Gory

Postprzez Pinus w 24 Cze 2006, 12:21

hłopaki jak wróciccie - to może jakaś relacja z waszego wypadu - moze fotki??
Chętnie by sie przeczytało i poogladało. Moze coś ciekawego tam znajdziecie.
Pinus
Klimontowiak
Klimontowiak
 
Posty: 481
Dołączenie: 25 Sty 2006, 13:19
Miejscowość: Zagórze/ Bukowno

Następna

Powróć do Kopalnie, sztolnie, bunkry, lochy...

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron